11 augusti - Första doppet

Hade otroligt svårt att somna inatt. Lillkillen har sparkat och gnesat så hur jag än har legat i sängen så har det gjort ont i magen. Lyckades somna runt 4 tiden och vaknade vid 9 imorse och fick ta en varm dusch för att försöka lugna ner lillen där inne eftersom han fortfarande höll på att möblera om så att magen värkte.

Vårat svenska väder blev ju riktigt bra nu på eftermiddagen så vi tog med oss Saga och gick till badplatsen här i Nälden för att ha picknick. Själva picknicken i sig var inte så intressant för Saga, utan det plaskande vattnet på sidan som var jätte roligt! Slutade med att jag fick kavla upp shortsen och hålla i henne för hennes första dopp i sjön. Självklart glömde vi kameran hemma!!

Nu sitter jag, mästerkocken som jag är, och tittar på recept hur man lagar korvstroganoff. Blev så himla sugen på det idag! Får hoppas på att Tommy bränner tungan och tappar smaken ifall det skulle smaka fruktansvärt, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0