10 augusti - Tackkort

Ikväll fick lägenheten en chock. Vi gick från att vara uttråkad till att sortera räkningar och papper i olika pärmar. Efter det så behövdes ett ställe för att ha pärmarna och då blev det en städning av garderoben i hallen som endast innehöll skit. När det blev klart så behövdes vissa saker ställas ner i byrån i hallen som också innehöll skit, så den fick sig en rensning med. När vi sedan går in på Sagas rum så ser vi att rumpnissen bajsat i sängen så den behövdes fixas. 2 timmar senare så VOILA, 6 kassar fulla med skräp som skall slängas.

Pappa och Eva kom och fick oss att avsluta vårat "hårda" arbete med lite kaffe och tårta. Deras besök fick mig att komma ihåg att jag ska ta mig i kragen och även fixa tackkorten från studenten när jag väl är igång. När jag nu ska ta fram dom ut garderoben som var full av skit så inser jag att vi har lyckats slänga dom. Så nu sitter jag i soffan och är JÄTTE sur och har ingenting att göra istället. Jag vill vända upp och ner på hela stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0